HTML

Elmúlt pár nap...

2009.11.06. 09:42 Eusebius

...amikor nem írtam. Először azért, mert én ugyan írtam, csak a rendszer nem volt hajlandó menteni sem, nemhogy publkálni. Aztán meg azért, mert lusta vagyok. 2-3 nap alatt akkor is sok mondanivaló gyűlik fel, ha az ember egész nap semmit sem csinál. Én pedig csináltam. De talán kezdjük az elején...
Izgatottan készültem az állásinterjúra. Aztán kiderült, nem is állásról beszélünk. Gyakorlatilag direkt marketingről lenne szó. Ami valahogy nem az én műfajom. Pedig a csajszi aranyos volt, nagyon jót csevegtünk. De hülye azért ne vagyok. Na jó, nem annyira...  :)
Aztán tegnap belefutottam egy fontos infóba: szombaton találkozó lesz az Ice Centerben. Meg hogy várnak segítőket. Persze első dolgom volt, megnézni a találkozó honlapját.
Mondván, legalább csinálok valami értelmes dolgot is...
És valahogy kezdem úgy érezni, nem kell aggódnom. Rövidesen rendeződnek a dolgaim. De ez már egy másik történet...

Szólj hozzá!

Címkék: állásinterjú találkozó hajrá segítő ice center

A bejegyzés trackback címe:

https://eusebius.blog.hu/api/trackback/id/tr691504268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása